Bart van der Linden (Vacansoleil): “Televisie voornaamste communicatieplatform”
Bart
van der Linden, algemeen directeur Vacansoleil blikt terug op de sponsoring van
het wielrennen. Zendtijd op televisie blijft belangrijk en daar gaat de
aandacht naar toe.
Waarom het wielrennen?
Bart van der Linden: "Vacansoleil is in 2013 voor het zesde jaar actief als
sponsor in het professionele internationale wielrennen. De beslissing om in
2009 te starten met een eigen team, een team dat de toen al bijna veertig jaar
oude naam van Vacansoleil mocht dragen, was primair gedreven door onze
bedrijfsdoelstelli...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Sport, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Vacansoleil, communicatie, strategie, Bart van der Linden