Baobab schaft papieren blad af
Baoblad, het magazine van Baobab Reizen, wordt voortaan
digitaal verspreid. De papieren versie vervalt, maar de frequentie van het blad
gaat flink omhoog.
Daarmee komt Baobab Reizen tegemoet aan de wens van veel lezers. "We geven Baoblad uit sinds 2010”, vertelt
directeur Mark Groen. "Het is een succes, maar een papieren blad is natuurlijk
niet meer van deze tijd. Als we alleen al denken aan de hoeveelheid papier die
ermee gemoeid is.”
Toen klanten in enquêtes, tijdens reizigersdagen en informatiepanels aang...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Trefwoorden: reisblad, baoblad, blad digitaal
|
|
09/12/25
Van vandaag tot en met 13 december brengt Koninklijke Jaarbeurs, organisator van Vakantiebeurs, een unieke activatie naar Utrecht Centraal Station: het Vakantiebeurs Café.
|
09/12/25
Hoe haalt AI de verborgen waarde uit klantenservice-interacties? Die vraag staat centraal in het promotieonderzoek van Bea Waelbers. Haar onderzoek laat zien dat klantenservicegesprekken veel meer informatie bevatten dan organisaties momenteel benutten, en dat AI kan helpen om die verborgen lagen zichtbaar te maken.
|
03/12/25
Nieuwe Merkregisseur Twente is Adam Butler (34). Butler kwam op 27 oktober in dienst bij Twente Marketing. Met zijn achtergrond in merkstrategie en storytelling gaat hij aan de slag om het merk Twente verder te versterken en samen met partners het regionale verhaal nóg herkenbaarder en krachtiger neer te zetten.
|
28/11/25
Apeldoorn Partners bouwt aan een sterker congresklimaat. Daarom is een nieuwe video opgenomen die 15 congreslocaties in beeld brengt.
|
27/11/25
Van kerstmarkten tot culinaire tips, Veluwe lanceert een gloednieuwe digitale winterspecial: ‘Ontdek, proef, beleef – winter op de Veluwe’. Een online magazine boordevol tips voor een sfeervolle en smaakvolle winter op de Veluwe. De dmo meldt aan NRIT dat het in de toekomst méér digitale magazines wil uitgeven.
|
24/11/25
Dé VakantieDiscounter heeft opnieuw de titel Populairste Website in de categorie Reizen gewonnen tijdens de Website van het Jaar-verkiezing 2025.
|
20/11/25
Gisteravond won TUI’s AI Explorer Lena maar liefst twee gouden awards en een medal tijdens het Influencer & Content Awards gala in Haarlem.
|
20/11/25
Amsterdam Made, het keurmerk en platform voor duurzame en lokale makers, bestaat tien jaar. Nu bereikt Amsterdam Made een nieuwe mijlpaal met de oprichting van de Locally Made Awards: een jaarlijks terugkerende landelijke awardshow voor de beste duurzame producten van Nederlandse bodem.
|
|
02/04/26
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...
|
|