atraveo laat de klant vloeiend zoeken
atraveo, bemiddelaar in vakantiehuizen, ontwikkelde na 5 jaar een nieuwe
website. De klant moet zo vloeiend mogelijk zijn bestemming kunnen zoeken met
liquid search.
Hoe en optimalisatie?
Liquid search heet de techniek waar de bemiddelaar van gebruik maakt. Hoe gaat
dat in z’n werk en wat heeft atraveo gedaan om dit te optimaliseren in het
website-ontwerp?
atraveo biedt meer dan 220.000 vakantiehuizen en –appartementen aan in Europa
en de rest van de wereld. Naast de ruime keuze biedt de online-bemiddelaar zi...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: zoekoptimalisatie, ontwerp website, atraveo, webdesign, liquid search