Mooi succes voor campagne Faces of Holland
De campagne Faces of Holland van NBTC Holland Marketing heeft in drie maanden tijd 145.000 bezoekers en ruim 65 miljoen aan bestedingen
opgeleverd. NBTC lanceerde in september 2012 een nieuwe campagne ter promotie van de
Nederlandse iconen. De campagne ‘Faces of Holland’ vertelt het
verhaal achter de typisch Nederlandse iconen. De campagne
benadrukt de diversiteit van Nederland als vakantieland en verbindt de
iconen met het heden. ResultaatAls direct gevolg van deze
campagne kwamen er van september tot en me...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |