Vierde toeristisch imago-onderzoek Nederlandse steden gaat van start
Na eerdere edities in 2002, 2006 en 2010 starten LAgroup en
NBTC-NIPO Research met de vierde editie van het toeristisch imago-onderzoek
onder Nederlandse steden. Het onderzoek brengt in kaart wat het beeld is dat
Nederlandse bezoekers en niet-bezoekers hebben van de deelnemende steden. Ook
geeft het inzicht in hoe de toeristische imago’s van de steden van elkaar
verschillen en hoe zij zich in de loop der jaren ontwikkelden. Het toeristisch imago-onderzoek geeft de deelnemende steden
heldere antwoorden op belangrijke ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek
Trefwoorden: imago, steden