Zakelijk reiziger ontstresst door contact met thuis
Hotelketen IHG hield een onderzoek onder 10.000 respondenten.
Een goede internetverbinding blijkt heel belangrijk, voor contact met thuis.
Uit het onderzoek blijkt dat mensen die voor hun werk op reis zijn, het
grootste nadeel van reizen vinden dat zij soms geen contact met het thuisfront
kunnen opnemen doordat er geen internetverbinding is. 40% van de reizigers
noemde dit hun grootste stressfactor, boven slechte aansluitingen in hun reis
(26%) en lawaaiige locaties (24%).
Het onderzoek was uitgevoerd onder 10.000...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Verblijfsrecreatie, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: zakelijk reiziger, zakenreis, hotelketen, hotels, internet