Trends & Mythes in de Nederlandse vakantiemarkt
Eind juni organiseerde NBTC-NIPO Reseach in het Amsterdamse
filmmuseum EYE het symposium Trends & Mythes in de Nederlandse
vakantiemarkt. NBTC-NIPO Reseach vierde daarmee haar 10-jarig bestaan. Dit
marktonderzoekbureau heeft drie bekende marktmonitors die continu inzicht
bieden op het gebied van vakanties, vrije tijd en zakenreizen. De bekendste is
het ContinuVakantieOnderzoek, een panelonderzoek naar het vakantiegedrag van de
Nederlanders dat al meer dan 30 jaar loopt. Over de feitelijke ontwikkelingen
in de Nede...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Vakanties
Trefwoorden: trends, mythes, vakanties, nederlanders, cvo