Nederlander is een avontuurlijke vakantieganger
We bezoeken graag nieuwe bestemmingen
Nederlanders baseren hun keuze voor
vakantiebestemming op totale kosten, weersvoorspellingen en kiezen het liefst een voor hen onbekende bestemming. Dit blijkt uit de resultaten van het
jaarlijkse ‘Life's a beach 2013’- onderzoek van Expedia.com,
‘s werelds grootste online reisbureau. Kosten en het weer zijn belangrijke keuzecriteria Voor Nederlanders zijn de totale kosten van de vakantie het belangrijkste criterium voor
de keuze van de bestemming. Zestig procent neemt
dit mee bij de overweging. Ook houd...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |