Den Haag houdt voor reisindustrie Toerist voor een Dag
Speciaal voor de reisindustrie uit Nederland en
Vlaanderen organiseert Den Haag Marketing dit najaar voor het eerst ‘Toerist
voor een Dag’.
Reisagenten kunnen één dag in de huid kruipen van hun klant, de toerist. Een
inspirerend programma laat de vele mogelijkheden zien van de stad. Na een
speeddatingsessie met Haagse partners worden verschillende routes aangeboden om
de leuke punten in de stad te bewonderen. De organisatie is in handen van Den
Haag Marketing....
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: Den Haag, reisindustrie, marketing