Innovatie grijpbaar maken
Achter de schermen bij innovatief Europa-Park
Roland Mack, directeur en eigenaar van het Duitse attractiepark
Europa-Park gebruikt naar vakgenoten vaak het woord ‘innovatie’. Kun je
innovatie voor attractieparken grijpbaar maken en hoe gebeurt dat in de Duitse
plaats Rust waar de mega-coasters voorbijrazen?
Zelfs in de afscheidstoespraak als IAAPA voorzitter meldde Mack
dat de sector meer met innovatie moet bezig zijn. Hoe pak je die ene
sprankeling op en bouw je dat idee om naar de weerbarstige praktijk tot een
attractie die het wow-effect bere...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Leisure, Marketing
Trefwoorden: attractieparken, bezoekers, keuzebeslissingsproces, bestedingen, waardering, herkomst, innovatie