Hart van Europa lokt toeristen met bier
Nederlands
en Belgisch Limburg werken samen in marketing en promotie. Voor de nazomer
probeert dit ‘Hart van Europa’ bezoekers te verleiden met bier en brouwerijen.
Echte Bourgondiërs drinken al eens graag een frisse pint bier. En waar kan dit
beter dan in het Hartvan Europa? Van de meest traditionele pilsbieren uit
Nederlands Zuid-Limburg tot de rijke streek- enabdijbieren van Belgisch
Limburg en Luik, voor ieder wat wils, meldt VVV Zuid-Limburg.
In het kader van de toeristische
campagne‘Bourgondisch geni...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: Limburg, bier, destinatiemarketing