Helpdesk Travelport verhuist naar Brussel
Travelport,
leverancier van distributiesystemen en e-commerce voor de reisindustrie, zal de
Benelux helpdesk verhuizen vanDiegem naar het Brusselse kantoor.
Het lokaal onderbrengen van de helpdeskactiviteiten helpt Travelportom
nog beterinzicht te verkrijgen in debehoeften van klantenen
versterkt de onderlinge communicatie tussen Travelport en zijn klanten, meldt
het bedrijf.
Marco van Ieperen, General Manager Benelux bijTravelport,licht
toe:"Op deze manierkunnen we nauwer samenwerken om eventuele
problemen op t...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Toerisme, Zakelijk toerisme