Geplaatst op: 02-09-2013
Auteur: Marc Gerlings

Start verkiezing leerbedrijf recreatie 2014

Start verkiezing leerbedrijf recreatie 2014

Deze week start de campagne voor de verkiezing Leerbedrijf van het Jaar 2014 Recreatie.


De verkiezing is een initiatief van Kenwerk en de sociale partners in de sector recreatie.

Erkende leerbedrijven in de sector recreatie worden opgeroepen zich voor deze verkiezing aan te melden en daarmee het belang van leren in de praktijk in de sector te benadrukken.


Stimuleren leren in de praktijk

De verkiezing onderstreept het belang van leren in de praktijk in de sector recreatie. De waarde van leerbedrijven wordt op deze manier extra onder de aandacht gebracht. Praktijkbegeleiders en ondernemers uit het hele land kunnen met de verkiezing Leerbedrijf van het Jaar 2014 Recreatie hun talent tonen.


Angelique Remkes (secretaris commissie Leerbedrijf van het Jaar Recreatie): "Kwaliteit staat voorop bij de verkiezing. De sector heeft behoefte aan kwalitatief goede leerbedrijven. Leerbedrijven worden tijdens de verkiezing aan verschillende criteria getoetst. Zo wordt gekeken of het bedrijf continu werkt aan verbetering van de leeromgeving, een goed arbeidsklimaat heeft en een duidelijk opleidingsbeleid kent. Deze verkiezing is een mogelijkheid om te laten zien dat leerbedrijven een voorbeeld zijn van goede praktijkbegeleiding in de branche. Zij zetten zichzelf hiermee in de spotlights.”


Aanmelden

Leerbedrijven kunnen zich aanmelden tot 16 oktober 2013. Na aanmelding is het aan de leerbedrijven om de verkiezingscommissie (vertegenwoordigers van de werkgevers- en werknemersorganisaties en het onderwijs) te overtuigen van hun opleidingskwaliteiten. Van alle inzendingen krijgen de vijf beste bedrijven een audit en de mogelijkheid zichzelf te presenteren aan de commissie. De winnaar wordt bekendgemaakt in het voorjaar van 2014. Voor meer informatie over de campagne kunt u terecht op de website: www.kenwerk.nl/leerbedrijfvanhetjaar

Trefwoorden: leerbedrijf, 2014, recreatie

CELTH





||| Nieuws |||

28/02/25
Uber opstapplaats bij Eindhoven Airport
Vervoersservice Uber biedt vanaf nu ook zijn diensten aan vanaf de taxistrook van Eindhoven Airport.
12/02/25
Scandic versterkt positie in Duitsland
Scandic blijft uitbreiden op bestemmingen in Duitsland en zal een leegstaand hotel met 214 kamers overnemen in het westelijke district van het centrum van Berlijn.
11/02/25
Aviareps vertegenwoordig Visit Monaco in Nederland
Bureau AVIAREPS zal destinatie Monaco vertegenwoordigen op de DACH-markt (Duitsland, Oostenrijk en Z...
10/02/25
Amsterdam heeft weer terminal voor Eurostar
Vanaf vandaag hoeven internationale treinreizigers van de Eurostart op de verbinding van Amsterdam n...
23/01/25
Friesland Convention Partners nu officieel onderdeel van Merk Fryslân
Sinds 1 januari 2025 is Friesland Convention Partners (FCP) officieel onderdeel van Merk Fryslân. Deze strategische samenwerking versterkt de positie van Friesland als dé provincie voor innovatieve en duurzame zakelijke evenementen, congressen en vergaderingen.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
17/12/24
Nederlandse vakantiegangers geven het meeste uit in Duitsland
Volgens het CBS hebben Nederlandse reizigers in de zomer van 2024 meer dan 8,7 miljard euro uitgegeven aan goederen en diensten in het buitenland. Het overgrote deel hiervan, namelijk 92%, was voor privédoeleinden. Buitenlandse reizigers gaven ruim 6,7 miljard euro uit in ons land.
16/12/24
Europa’s eerste mens-robot opent nieuw vakevent Travel & Tech
De missie van Travel & Tech is het verbinden van experts en professionals om de manier waarop we reizen, te vernieuwen.