Geplaatst op: 12-09-2013
Auteur: Marc Gerlings

Oktober campagne ‘Wintersport begint in Nederland’

Oktober campagne ‘Wintersport begint in Nederland’
De gehele maand oktober viert de Nederlandse Ski Vereniging met de campagne ‘Wintersport begint in Nederland’ de start van het nieuwe wintersportseizoen.

Open dagen, SneeuwFit-trainingen, proeflessen, demonstraties, diverse cursussen en materiaaltests; de ruim veertig meewerkende organisaties organiseren deze maand allerlei activiteiten om alvast in de wintersportstemming te komen. De Nederlandse Ski Vereniging organiseert deze maand de derde editie van De Hoogste Wintertijd, meerdere open Share the Rush freestyle clinics en toert daarnaast met de Wintersport Experience en de Kop van Jut langs verschillende locaties. Op Wintersport.nl/kalender staan alle activiteiten.

Hoogtepunt: wintersportmarathon
26/27 oktober - De Hoogste Wintertijd: wintersportmarathon voor het goede doel.
In het weekend dat de wintertijd ingaat wordt in SnowWorld Landgraaf 14 uur achter elkaar geskied en geboard om geld in te zamelen voor het project Van FUNdament tot Talent. Met dit project bieden de Nederlandse Ski Vereniging, de Johan Cruyff Foundation en de Mentelity Foundation jongeren met een beperking de kans kennis te maken met wintersport.
Wintersport.nl/hoogstewintertijd

Wintersport begint in Nederland is een campagne van de Nederlandse Ski Vereniging en wordt mede mogelijk gemaakt door Tirol en Veiligheid.nl.
Trefwoorden: wintersport, campagne, promotie

CELTH





||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Hoe elektrische machines bijdragen aan een duurzame logistiek
Duurzaamheid is een hot topic in de logistieke wereld. En dat is eigenlijk niet zo gek. Bedrijven zo...
13/12/24
Nederland moet niet wachten op uitspraak klimaatzaak, maar zelf voorloper zijn
Terwijl het Internationaal Gerechtshof momenteel een historische uitspraak voorbereidt over de juridische verplichtingen van landen om klimaatverandering tegen te gaan, benadrukt Transversal Professor of Sustainability Transitions Frans Melissen van de Breda University of Applied Science het belang van proactieve actie. Nederland, dat vaak als voorloper op duurzaamheidsgebied wordt gezien, moet volgens Melissen niet afwachten op deze uitspraak, maar zelf het voortouw nemen.
06/12/24
Exclusief voor leden
Wie wonnen de Columbus Travel Awards?
Op 2 december zijn de jaarlijkse Columbus Travel Awards uitgereikt aan organisaties en personen die zich inzetten voor een betere wereld voor reizigers én de lokale bevolking. Winnaars zijn Koning Aap & Shoestring, Stippl, hetkanWEL en Noorwegen.
03/12/24
Vakantiehuisjes steeds vaker duurzaam gerenoveerd
Steeds meer vakantiehuisjes worden op een duurzame manier gerenoveerd en hebben daardoor minder negatieve impact op het milieu.
02/12/24
Tijd vage duurzaamheidsclaims is voorbij
De speech van ACM-directeur Consumenten Edwin van Houten over toezicht op duurzaamheidsclaims bij het Nationaal Sustainability Congres laat ook zijn visie zien op de toekomst. De tijd van vage duurzaamheidsclaims lijkt voorbij.
29/11/24
Kennisinstellingen samen aan de slag met duurzame gastvrije transities
Het Regieorgaan SIA heeft het SPRONG-programma Gastvrije Transities goedgekeurd en een subsidie van twee miljoen euro toegekend. De nieuwe SPRONG-groep werkt in vier regionale transitiearena’s aan de thema’s klimaatneutraal, brede welvaart, healthy region en regeneratieve gebiedsontwikkeling.
15/11/24
Exclusief voor leden
Verantwoord reizen blijft groeien: Riksja Travel boekt succes
Verantwoord reizen wint aan populariteit, zoals blijkt uit de aanhoudende groei van reisorganisatie Riksja Travel. De organisatie, die nu tot de top 10 grootste touroperators in Nederland behoort en marktleider is op het gebied van verantwoorde rondreizen wereldwijd, zag in 2024 een omzetgroei van 25 procent.