ANWB opent zeven nieuwe winkels

In de nieuwe ANWB-winkel vinden mensen inspiratie en een uitgebreid assortiment om goed voorbereid, zonder zorgen en met plezier op pad te gaan. In de winkels is de routing overzichtelijk, het assortiment meer gericht op de seizoenen en is er iedere twee weken een nieuw themaplein. Leden kunnen in de ANWB-winkel ook terecht voor informatie over onze verzekeringen via een ‘swipebaar’ digitaal schap. Voor specifieke informatie van een verzekeringsadviseur kunnen klanten zich wenden tot de welbekende praatpaal in de winkel.
Dit voorjaar transformeerde de ANWB de eerste 25 bestaande ANWB-winkels naar een nieuw winkelconcept. Dit najaar worden nog eens 12 winkels omgebouwd en verhuizen de winkels in Roermond en Beverwijk naar een nieuwe locatie binnen die steden.
De ANWB speelt met het nieuwe winkelconcept in op het veranderend koopgedrag en de informatiebehoefte van ANWB-leden en consumenten. De reacties op de nieuwe winkelformule zijn positief en de resultaten overtuigend. De winkel is een eigentijds onderdeel van de mix met ANWB Online en het ANWB Contact Center.