Herfstcampagne Gelderland 2013
Marketingorganisatie RBT KAN meldt dat deze herfst veel
media wordt ingezet voor de promotie van de vier Gelderse streken.
Onder de noemer ‘Gelderland levert je mooie streken’ zullen de Gelderse streken
uitgebreid op nationale televisie en radio zijn. Doel is het publiek te
verleiden om nog deze herfst een bezoek te brengen aan de Gelderse streken.
500 commercials
Toerisme Gelderland zet hiervoor ongeveer 500 commercials in die de hele maand
oktober te zien en te beluisteren zijn. De commercials worden uitgezonden van
vrijdag 4 tot en met zondag 13 oktober via de STER op Nederland 1, 2 en 3. Focus
van de campagne ligt op tips voor de herfst(vakantie). Tv-commercials Speciaal
voor de najaarscampagne zijn twee Gelderse streken commercials ontwikkeld.
De ene commercial combineert ‘Avontuur op de Veluwe’, met een ‘dagje uit in
Arnhem’ en ‘ontspanning in het Rijk van Nijmegen’’ . De andere commercial
presenteert ‘erop uit met kinderen op de Veluwe’, gecombineerd met ‘uitwaaien
in het Rivierenland’ en ‘genieten van de Achterhoekse gastvrijheid’.
Combinatie met radio
De tv-commercials worden ondersteund door een serie radiocommercials die de
hele maand oktober worden uitgezonden op Radio 1, Q-Music en Skyradio. Moment
van uitzending is telkens in de ochtend- en avondspits, namelijk maandag tot en
met vrijdag tussen 06.30 en 9.00 uur en tussen 16.30 en 19.00 uur. Vier
verschillende commercials zijn ontwikkeld, voor iedere regio (de Veluwe, regio
Arnhem Nijmegen, Rivierenland, Achterhoek) één . De commercials voor zowel tv
als radio hebben dezelfde thematisering en zijn qua stem en inhoud op elkaar
afgestemd.
Provincie en bedrijfsleven
De campagne ‘Gelderland levert je mooie streken…’ wordt uitgevoerd door Toerisme
Gelderland, een initiatief van de vier Regionale Bureaus voor Toerisme (de
Veluwe, regio Arnhem Nijmegen, Rivierenland en Achterhoek) in samenwerking met
de provincie Gelderland en het toeristisch-recreatief bedrijfsleven in de
provincie.
Trefwoorden: Gelderse streken, media-offensief, marketing Gelderland
|
|
25/04/25
Groningen wil deze zomer bruisen en de provincie trekt de portemonnee. Met een nieuwe subsidieregeling wil de provincie ondernemers en organisaties stimuleren om het vrijetijdsaanbod in het Ommeland te versterken en onder de aandacht te brengen.
|
25/04/25
Vakantieparkeigenaren in Overijssel kunnen vanaf heden gebruikmaken van een nieuwe Weerbaarheidsscan om zich beter te wapenen tegen ondermijnende criminaliteit. De scan is ontworpen om eigenaren van vakantieparken inzicht te geven in hun kwetsbaarheden en hen te helpen signalen van criminele inmenging te herkennen en hierop te anticiperen.
|
25/04/25
De provincie Utrecht heeft in samenwerking met het Routebureau Utrecht en alle 26 Utrechtse gemeenten, grondeigenaren, terreinbeheerders en fietsorganisaties, het complete recreatieve fietsroutenetwerk vernieuwd en uitgebreid naar ruim 1.850 kilometer.
|
25/04/25
Vakantiehuizen die beschikken over wellnessfaciliteiten zoals een sauna of jacuzzi genereerden in 2024 een aanzienlijk hoger rendement dan vergelijkbare woningen zonder deze extra’s. Andere trends die de verhuurbaarheid beïnvloeden zijn thuiswerkmogelijkheden, laadpalen, privacy, gezinsvriendelijke voorzieningen en niet onbelangrijk een instagramwaardig interieur.
|
25/04/25
Dormio Group is lid geworden van brancheorganisatie HISWA-RECRON. Deze stap onderstreept de ambitie van Dormio Group om de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren en actief bij te dragen aan de ontwikkeling van de sector.
|
25/04/25
Vakantiehuisaanbieder Heerlijke Huisjes en Channel Manager Qenner hebben de handen ineengeslagen. Deze nieuwe samenwerking maakt het mogelijk voor vakantieparken die reserveringssystemen zoals Bookzo, Tommy en Recranet gebruiken, om eenvoudig een koppeling te maken met het platform van Heerlijke Huisjes.
|
25/04/25
Minister Van Hijum (Sociale Zaken en Werkgelegenheid) verhoogt per 1 januari 2027 het minimumjeugdloon. Dat is door het kabinet afgesproken in de Voorjaarsnota.
|
24/04/25
KLM start in het winterseizoen van 2025 met de heropening van de nieuwe tropische bestemming Bridget...
|
|
05/05/25 t/m 11-05-25
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
|
20/05/25
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
|
26/05/25
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
|