Stadshart sterker door meer cultuur
“Retail kan leren van leisure”
Het traditionele stadshart met veel winkels heeft het moeilijk.
Leisure, retail en de verbinding met cultuur maken de harstspier sterker meent
Jan Carel Jansen Venneboer (50), senior adviseur retail en leisure bij adviesbureau BRO. Een stevig gesprek hoe je
dat concreet maakt.Wat kan retail leren van
leisure?
"De buzz die je op het moment vooral in de steden ziet, komt
vaak door musea. Alle openingen of heropeningen vallen op en trekken veel
publiek. Afgelopen weekend was ik in ’s-Hertogenbosch. Je krijgt daar...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: Binnenstad, leisure, cultuur, retail