Geplaatst op: 21-11-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Internationale campagne Noordwijk afgesloten op EIBTM Beurs

Internationale campagne Noordwijk afgesloten op EIBTM Beurs

Een beursstand in strandsferen, Mister Holland in zwembroek en oranje cocktails. Noordwijk Marketing presenteerde Congresbadplaats Noordwijk tijdens een Happy Hour op de EIBTM vakbeurs in Barcelona. Dit deed zij samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, NH Leeuwenhorst en het Palace Hotel.


Nederland positioneren als congresland
De EIBTM, een internationale beurs voor de congres- en meetingindustrie, is het platform waar het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen groots op inzet om Nederland als congresland te positioneren. Noordwijk Marketing haakte daarop in met een internationale campagne waarin de congresbadplaats wordt geïntroduceerd bij 23.000 buitenlandse meetingplanners. Het Noordwijkse Happy Hour in de Holland Stand in Barcelona is onderdeel van deze campagne.


Website voor mobiele gebruikers
Tijdens het Noordwijk Happy Hour onthulde Mister Holland bovendien de nieuwe website www.noordwijk.info. Noordwijk heeft als eerste citymarketingorganisatie van Nederland een site gelanceerd waar volledig rekening gehouden wordt met de mobiele toerist en congresganger. Door de adaptieve techniek past de site zich uitstekend aan op tabletformaat en alle smartphones. Deze nieuwe adaptieve site is onderdeel van de voorbereidingen van Noordwijk voor het nieuwe congresseizoen 2014.


Best Crew
De crew van MeetmrHolland en de NBTC hebben tijdens deze beurs de EIBTM 2013 prijs voor beste crew in de wacht gesleept. 

Trefwoorden: congres, marketing, Noordwijk, NBTC, Mister Holland, Barcelona, EIBTM beurs

CELTH





||| Nieuws |||

12/02/25
Scandic versterkt positie in Duitsland
Scandic blijft uitbreiden op bestemmingen in Duitsland en zal een leegstaand hotel met 214 kamers overnemen in het westelijke district van het centrum van Berlijn.
11/02/25
Exclusief voor leden
Meer dan 50 miljoen verblijfstoeristen in Nederland
Weer een recordjaar voor het Nederlands verblijfstoerisme met 51,7 miljoen gasten en 146,1 miljoen overnachtingen. In 2012 telden Nederlandse logiesaccommodaties slechts 33,4 miljoen gasten die samen 92,9 miljoen overnachtingen realiseerden. Dat blijkt uit voorlopig cijfers van het CBS op basis van de Statistiek Logiesaccommodaties.
11/02/25
DMO en Groninger Museum maken samen podwalk door de stad
Marketing Groningen en het Groninger Museum introduceren de nieuwe podwalk ‘Hoe van Gogh naar Groningen kwam’. Deze podwalk neemt luisteraars mee langs historische locaties in de stad Groningen, waar de kunststroming door het eind van de 19e eeuw/de eeuwwisseling voelbaar is.
11/02/25
Aviareps vertegenwoordig Visit Monaco in Nederland
Bureau AVIAREPS zal destinatie Monaco vertegenwoordigen op de DACH-markt (Duitsland, Oostenrijk en Z...
10/02/25
Nationale Sportweek telt liefst 5 host cities
Van 19 tot en met 28 september 2025 vindt de Nationale Sportweek plaats, waarbij heel Nederland in beweging komt. Vijf steden springen eruit als host cities: Leeuwarden, Bunschoten, Zoetermeer, Westland en Helmond.
10/02/25
Winnaars Persprijzen Toerisme Vlaanderen & Brussel
Op 6 februari vond de jaarlijkse uitreiking van de Persprijzen Toerisme Vlaanderen & Brussel plaats in Vlaams Cultuurhuis de Brakke Grond in Amsterdam. Tijdens dit evenement werden de meest inspirerende reportages over toeristisch en cultureel Vlaanderen in Nederlandse media gevierd.
10/02/25
Exclusief voor leden
Bezoekersrecord voor Toverland
Attractiepark Toverland heeft in 2024 voor het derde jaar op rij een bezoekersrecord behaald. Het park in het Limburgse Sevenum werd bezocht door 1,2 miljoen gasten. Deze groei is te danken aan investeringen in kwaliteit, seizoensevenementen en gasttevredenheid.
10/02/25
Meer aandacht voor voetgangersveiligheid
Voor het eerst sinds jaren is er tijdens het Commissiedebat Verkeersveiligheid op 11 februari prominent aandacht voor het verbeteren van voetgangersveiligheid. Directeur VeiligheidNL Martijntje Bakker pleit voor meer aandacht voor de vele enkelvoudige ongevallen.

||| Agenda |||

12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
11/03/25
11/03/25 t/m 11-03-25: Frysk Toerisme Festival
Op 11 maart keert het toonaangevende kongres voor toeristisch Friesland terug. Deze keer i...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...