Internationale campagne Noordwijk afgesloten op EIBTM Beurs
Een beursstand in strandsferen, Mister Holland in zwembroek en oranje cocktails. Noordwijk Marketing presenteerde Congresbadplaats Noordwijk tijdens een Happy Hour op de EIBTM vakbeurs in Barcelona. Dit deed zij samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, NH Leeuwenhorst en het Palace Hotel.
Nederland positioneren als congresland
De EIBTM, een internationale beurs voor de congres- en meetingindustrie, is het
platform waar het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen groots op inzet
om Nederland als congresland te positioneren. Noordwijk Marketing haakte daarop
in met een internationale campagne waarin de congresbadplaats wordt
geïntroduceerd bij 23.000 buitenlandse meetingplanners. Het Noordwijkse Happy
Hour in de Holland Stand in Barcelona is onderdeel van deze campagne.
Website voor mobiele gebruikers
Tijdens het Noordwijk Happy Hour onthulde Mister Holland bovendien de nieuwe
website www.noordwijk.info. Noordwijk heeft als eerste citymarketingorganisatie
van Nederland een site gelanceerd waar volledig rekening gehouden wordt met de
mobiele toerist en congresganger. Door de adaptieve techniek past de site zich
uitstekend aan op tabletformaat en alle smartphones. Deze nieuwe adaptieve site
is onderdeel van de voorbereidingen van Noordwijk voor het nieuwe
congresseizoen 2014.
Best Crew
De crew van MeetmrHolland en de NBTC hebben tijdens deze beurs de EIBTM 2013 prijs voor beste crew in de wacht gesleept.