Geplaatst op: 21-11-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Internationale campagne Noordwijk afgesloten op EIBTM Beurs

Internationale campagne Noordwijk afgesloten op EIBTM Beurs

Een beursstand in strandsferen, Mister Holland in zwembroek en oranje cocktails. Noordwijk Marketing presenteerde Congresbadplaats Noordwijk tijdens een Happy Hour op de EIBTM vakbeurs in Barcelona. Dit deed zij samen met het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, NH Leeuwenhorst en het Palace Hotel.


Nederland positioneren als congresland
De EIBTM, een internationale beurs voor de congres- en meetingindustrie, is het platform waar het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen groots op inzet om Nederland als congresland te positioneren. Noordwijk Marketing haakte daarop in met een internationale campagne waarin de congresbadplaats wordt geïntroduceerd bij 23.000 buitenlandse meetingplanners. Het Noordwijkse Happy Hour in de Holland Stand in Barcelona is onderdeel van deze campagne.


Website voor mobiele gebruikers
Tijdens het Noordwijk Happy Hour onthulde Mister Holland bovendien de nieuwe website www.noordwijk.info. Noordwijk heeft als eerste citymarketingorganisatie van Nederland een site gelanceerd waar volledig rekening gehouden wordt met de mobiele toerist en congresganger. Door de adaptieve techniek past de site zich uitstekend aan op tabletformaat en alle smartphones. Deze nieuwe adaptieve site is onderdeel van de voorbereidingen van Noordwijk voor het nieuwe congresseizoen 2014.


Best Crew
De crew van MeetmrHolland en de NBTC hebben tijdens deze beurs de EIBTM 2013 prijs voor beste crew in de wacht gesleept. 

Trefwoorden: congres, marketing, Noordwijk, NBTC, Mister Holland, Barcelona, EIBTM beurs

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
16/01/25
Winnaars Parkvakanties Awards 2025 bekendgemaakt
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.