easyJet in het Chinees
easyJet lanceert vandaag een Chinese homepage om tegemoet te komen aan het groeiend aantal boekingen van Chinese klanten via easyJet.com.
Homepage
De nieuwe homepage die gebruik maakt van vereenvoudigd Chinees stelt klanten in staat om informatie te vinden en tickets te boeken. Eerder lanceerde easyJet homepages voor Amerikaanse, Russische en Braziliaanse klanten. De site beschikt over de populaire 'Inspire Me' tool met allerlei inspirerende bestemmingen in combinatie met lage tarieven en biedt toegang tot een Chinese versie van de website van Booking.com, easyJet's hotelpartner. Klanten kunnen eveneens een vlucht boeken en afrekenen met één van de negen geaccepteerde valuta.
25% meer Chinese boekingen
Carolyn McCall, CEO van easyJet, licht toe: "Dit jaar zagen we een stijging van 25% in boekingen uit China ten opzichte van 2012. De verwachting is dat de vraag van Chinese klanten de komende jaren blijft groeien. Met een speciale homepage wil easyJet het reizen naar en binnen Europa eenvoudiger maken voor deze doelgroep. Met nationale homepages willen we de online klantervaring zo makkelijk mogelijk maken en onze klanten helpen om de beste vluchten te vinden.”Topics:Marketing, Reis & vervoer