Geplaatst op: 04-12-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Reiswerk TopClass klantgericht verkopen voor excellente MBO-studenten

Reiswerk TopClass klantgericht verkopen voor excellente MBO-studenten

Reiswerk en Curaçao Tourist Board Europe (CTBE) organiseren dit voorjaar de Reiswerk TopClass: een unieke serie masterclasses voor 15 uitmuntende toeristische mbo-studenten.


Studenten en werkzoekenden
Geïnteresseerde studenten kunnen op een van de felbegeerde plekken solliciteren via de Vacaturebank op www.reiswerk.nl. Werkzoekende reisprofessionals met maximaal 3 jaar werkervaring worden ook uitgenodigd te solliciteren. Voor hen is 1 plek beschikbaar gesteld om samen met Reiswerk de studenten te begeleiden. Reiswerk beoogt met deze TopClass een groep ambitieuze, klantgerichte reisprofessionals te kunnen introduceren aan de reisbranche.


Voorbereiden op succesvolle carrière
De geselecteerde studenten worden gecoacht in klantgericht verkopen en leren de online marketing skills die daarvoor nodig zijn. ‘Juist nu is het hartstikke belangrijk dat de reisprofessional de klantbehoeftes begrijpt, de klant aan zich weet te binden en met het product op de behoeftes inspeelt. Met deze extra bagage, zijn de studenten nog beter voorbereid op een succesvolle carrière in de reisbranche,’ zegt Rian Verkooijen, Arbeidsmarktspecialist Reiswerk.


Reiswerk TopClass beslaat 9 dagen
Solliciteren naar één van de 15 gereserveerde plaatsen kan vanaf 3 december op www.reiswerk.nl. De Reiswerk TopClass bestaat in totaal uit 9 dagen, beginnend op 15 januari tijdens de Vakantiebeurs. In maart zullen de deelnemers een week afreizen naar Curaçao. De studenten sluiten de TopClass af met een laatste presentatiedag bij CTBE op 24 april.

Topics:Toerisme
Trefwoorden: TopClass, klantgericht verkopen, online marketing skills, Curaçao Tourist Board Europe, onderwijs

CELTH





||| Nieuws |||

10/02/25
Exclusief voor leden
Bezoekersrecord voor Toverland
Attractiepark Toverland heeft in 2024 voor het derde jaar op rij een bezoekersrecord behaald. Het park in het Limburgse Sevenum werd bezocht door 1,2 miljoen gasten. Deze groei is te danken aan investeringen in kwaliteit, seizoensevenementen en gasttevredenheid.
28/01/25
Stichting het Gehandicapte Kind viert 75-jarig jubileum met Samenspeeldagen in Efteling
De Efteling organiseert samenspeeldagen. Initiatieven zoals Speelbos NEST! zorgen ervoor dat kinderen met een beperking niet aan de zijlijn, maar in de spotlights staan.
21/01/25
Exclusief voor leden
Madurodam breidt uit met nieuwe attracties en themagebied
Madurodam gaat in 2025 voor een jaar vol vernieuwing. Het bekende attractiepark in Den Haag, dat Nederland in het klein toont, investeert in nieuwe attracties en een uitbreiding van het park. Zo opent er in het voorjaar een nieuw themagebied en in de zomer een spectaculaire dark ride.
20/01/25
Europa-Park breidt uit met gigantische westernstad
Europa-Park zet grote stappen met de uitbreiding van zijn populaire Camp Resort. Het bestaande gebied wordt getransformeerd tot een indrukwekkende westernstad, genaamd Silver Lake City. T
17/01/25
Flessen inzamelen voor natuurbehoud
Bezoekers van DierenPark Amersfoort hebben het afgelopen jaar een indrukwekkende bijdrage geleverd aan natuurbehoud wereldwijd. Mede dankzij een grootschalige flessenactie is er een recordbedrag van 159.000 euro opgehaald voor het DierenPark Amersfoort Wildlife Fund.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
31/12/24
Klimrijk Brabant breekt alle records: 50.665 bezoekers in 2024
Het was een jaar om nooit te vergeten voor Klimrijk Brabant. Het klimbos in Veldhoven heeft 2024 afgesloten met een ongekend bezoekersrecord: maar liefst 50.665 avonturiers hebben de klim uitdagingen aangenomen
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.