Prijs en betrouwbaarheid reisaanbieder trekken Nederlander bij boeking over de streep
Vakantieonderzoek Paxz
In tijden van crisis is het voor de reisbranche belangrijk om
inzicht te hebben in het vakantiegedrag van de (Nederlandse) toerist. Daarvoor
is het ContinuVakantieOnderzoek van NBTC-NIPO Research in de sector leidend.
Toch geven ook andere vakantieonderzoeken leuke en relevante inzichten in het
vakantie- en boekingsgedrag van de Nederlander. Deze zomer heeft Paxz, een
affiliate netwerk voor vakanties en reizen, een eigen vakantieonderzoek door
Multiscope laten uitvoeren. In dit artikel rapporteren we over de
opmerkeli...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Vakanties
Trefwoorden: vakanties, orientatiefase, keuzebeslissingsproces, boekingen