Travelport Smartpoint aangepakt
Travelport - leverancier van distributiesystemen en e-commerce voor de wereldwijde reisindustrie – komt met de vernieuwde versie van Travelport Smartpoint, een reserveringssysteem voor reisagenten.
Nieuwe versie gebaseerd op feedback
De nieuwe versie van Travelport Smartpoint omvat verschillende
functionaliteiten die agenten nog efficiënter laten werken. Ook is deze gebaseerd
op feedback van Travelports innovatieteam en haar klanten. Vernieuwingen zijn
onder meer interactieve grafische kaartcapaciteiten en een reeks nieuwe
intuïtieve functies ter ondersteuning van reisagenten. Sinds de lancering in 2011 is Travelport Smartpoint wereldwijd in gebruik
genomen door meer dan 110.000 reisagenten.
Belangrijkste vernieuwingen
Naast de nieuwe uitstraling en functies, die het vinden van relevante
reismogelijkheden makkelijker maken, behoren de vernieuwde
hotel-shopping-functionaliteit, intelligente tariefregelingen en geavanceerde
stoelindelingen tot de tools. Daarnaast hoort ook
de integratie van virtual account number (VAN) - een betaalfunctionaliteit van
eNett - tot de belangrijkste veranderingen.
Gebruikerstestfase
Diederik van Dam, Travelport Country Manager
Nederland: "Omdat we nauw hebben samengewerkt met onze klanten, hebben we
het vertrouwen dat de nieuwe toevoegingen Travelport Smartpoint desktop nog
gebruiksvriendelijker en efficiënter maken voor reisagenten. We hebben
bruikbare feedback gekregen van klanten waarmee wij hebben gewerkt gedurende
onze uitgebreide gebruikerstestfase en hebben deze gebruikt om verschillende
elementen van het product te finetunen”.
Onderdeel van verkoopstrategie
Van Dam vervolgt: "Deze laatste versie is een
significante stap voorwaarts. Het is onderdeel van onze verkoopstrategie voor
reisagenten die draait om het bieden van de meest innovatieve
reserveringstechnologie en content, die samen onze merchandising-content tot
leven brengt."