Geplaatst op: 10-12-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Movie Park Germany 4% groei bezoekersaantal

Movie Park Germany 4% groei bezoekersaantal
Foto: Movie Park Germany GmbH

Movie Park Germany ontving in het seizoen 2013 in totaal 1,255 miljoen bezoekers in het park. Dit betekent een groei van 4% ten opzichte van 2012.


Niet alleen de nieuwe kinder- verkeersschool en de Teenage Mutant Ninja Turtles gaven aanleiding tot een bezoek aan het film- en attractiepark in Bottrop-Kirchhellen.  Het Halloween Horror Feest trok bijna 200.000 bezoekers verdeeld over 14 dagen. 


Vanwege de toenemende bezoekersaantallen tijdens het Halloween Horror Feest, zijn er het komende seizoen voor de 5 meest bezochte Halloweendagen uitsluitend tickets in de voorverkoop verkrijgbaar. Daardoor kan Movie Park zich beter op de bezoekersstromen voorbereiden. Momenteel bevindt Movie Park Germany zich in een winterpauze, waar gebruik van wordt gemaakt door de voormalige Movie Magic hallen om te toveren naar een nieuwe attractie.


Movie Park Germany investeert opnieuw miljoenen in het park. In het midden van het film- en attractiepark zullen onder meer de effecten van de nieuwe attractie voor een belevenis zorgen. De opening van deze attractie zal in de loop van het seizoen 2014 plaatsvinden.


Op 4 april barst het nieuwe seizoen 2014 los, maar eerst staan er naast de bouw van de nieuwe attractie, verschillende jaarlijkse onderhoudswerkzaamheden op het programma.

Trefwoorden: seizoensverloop, attractiepark, Movie Park Germany

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.