Geplaatst op: 18-12-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

KLM inspireert reizigers via @KLM_LocalEyes

KLM inspireert reizigers via @KLM_LocalEyes

KLM Royal Dutch Airlines introduceert @KLM_LocalEyes, een nieuw Twitter-account om reizigers te inspireren met tips van KLM-medewerkers ter plaatse. De luchtvaartmaatschappij gaat deze week van start met haar thuishaven Amsterdam.


Actuele informatie lokale medewerkers
Via @KLM_LocalEyes kunnen geïnteresseerden nu rechtstreeks actuele informatie verkrijgen van lokale KLM-medewerkers. Om de beurt versturen KLM-medewerkers van over de hele wereld een week lang tweets over hun favoriete restaurants, logeeradressen, koffiezaakjes en exposities in hun eigen stad. Daarnaast zullen ze ook interessante weetjes tweeten over plaatselijke gewoontes en gebruiken.


Onderzoek
Martijn van der Zee, Senior Vice President E-Commerce AIR FRANCE KLM: "Uit onderzoek blijkt dat 62% van de Twitter-gebruikers geïnteresseerd is in andere landen en culturen en 55% in reizen. Ze zoeken naar activiteiten, hotels, uitgaansgelegenheden en zelfs reisbestemmingen. Via @KLM_LocalEyes kunnen ze nu rechtstreeks actuele informatie verkrijgen van lokale KLM-medewerkers overal ter wereld.”


Digitale stadsplattegrond
Alle tips en foto’s worden ook weergegeven op een digitale stadsplattegrond op localeyes.klm.com, die tijdens de reis geraadpleegd kan worden. Via deze website zijn de tips dan beschikbaar voor iedereen die niet op Twitter zit.

Trefwoorden: twitter, KLM, reistips, inspiratie, medewerkers

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
12/11/24
Nieuwe supermarktconcepten bij Center Parcs: Albron en Boon Food Group bundelen krachten
Door de samenwerking gaan supermarkten van Center Parcs zich ontwikkelen tot innovatieve, gebruiksvriendelijke omgevingen die gasten optimaal bedienen tijdens hun verblijf.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
02/10/24
Hoe een ziekteverzuimverzekering je bedrijf kan beschermen
Het welzijn van medewerkers is een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van de ondernemer. Ziekteverzuim kan een aanzienlijke impact hebben op je bedrijf
29/03/24
Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024 - Zet jouw transitie in
Met zijn aanstekelijke visie op toerisme laat key-note spreker Peter de Wilde (CEO Toerisme Vlaanderen en Agentschap Onroerend Erfgoed) jou de transitie in toerisme beleven op 18 april. Dat is de dag van het Trendcongres Toerisme en Vrijetijd 2024.
25/03/24
Exclusief voor leden
Goed toeristisch jaar voor Royal Delft
Dat het inkomend toerisme in 2023 weer volop draaide zagen ze ook bij Royal Delft. De bezoekersaantallen en omzet groeiden fors. Het bedrijf richt zich met een unieke propositie op de toeristische markt.
13/12/23
Impact maken met Bureau Ruimte voor Vrije Tijd
Door de toenemende vraag naar beleidsvisies en onderzoeken over recreatie en toerisme is Bureau Ruimte voor Vrije Tijd op zoek naar een projectleider vrijetijdseconomie.
05/12/23
26 miljoen euro voor grote winkelgebieden in negen gemeenten
Negen gemeenten ontvangen in totaal 26 miljoen euro om hun winkelgebied aan te pakken. Dat heeft minister Adriaansens van Economische Zaken en Klimaat (EZK) vandaag bekendgemaakt.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.