Shoestring lanceert nieuwe website
Shoestring heeft haar website vernieuwd. Volgens de reisorganisatie was het hoog tijd voor een jongere, frissere site.
Overzichtelijker
Door het gebruik van grotere beelden waarop de reizigers te zien zijn, is getracht de website overzichtelijker te maken. Ook wil Shoestring dat de website beter aansluit bij de doelgroep die zij wil aanspreken. De sfeer van de website moet avontuur, plezier, energie, uitdaging, en actie uitstralen, op een overzichtelijke manier.
Focus op doelgroepen
Shoestring focust zich met de nieuwe site op 2
doelgroepen: Ten eerste richt zij zich tot jong volwassen stellen die voor hun
rondreizen kiezen voor het gemak en de gezelligheid van een georganiseerde reis
in groepen. Daarnaast ligt de focus op singles die graag de hele wereld
rondreizen en hun ervaringen delen met gelijkgestemden. Beide doelgroepen zijn
het backpacken en de hostels ontgroeid en op zoek naar iets meer comfort in
accommodatie en vervoer. Ze willen echter nog steeds avontuur, uitdaging en
actie.