Geplaatst op: 27-12-2013
Auteur: Jessy Janga
NRIT Media

Shoestring lanceert nieuwe website

Shoestring lanceert nieuwe website

Shoestring heeft haar website vernieuwd. Volgens de reisorganisatie was het hoog tijd voor een jongere, frissere site.


Overzichtelijker

Door het gebruik van grotere beelden waarop de reizigers te zien zijn, is getracht de website overzichtelijker te maken. Ook wil Shoestring dat de website beter aansluit bij de doelgroep die zij wil aanspreken. De sfeer van de website moet avontuur, plezier, energie, uitdaging, en actie uitstralen, op een overzichtelijke manier.


Focus op doelgroepen
Shoestring focust zich met de nieuwe site op 2 doelgroepen: Ten eerste richt zij zich tot jong volwassen stellen die voor hun rondreizen kiezen voor het gemak en de gezelligheid van een georganiseerde reis in groepen. Daarnaast ligt de focus op singles die graag de hele wereld rondreizen en hun ervaringen delen met gelijkgestemden. Beide doelgroepen zijn het backpacken en de hostels ontgroeid en op zoek naar iets meer comfort in accommodatie en vervoer. Ze willen echter nog steeds avontuur, uitdaging en actie.

Topics:Marketing
Trefwoorden: Shoestring, website, doelgroep

CELTH





||| Nieuws |||

20/02/25
Exclusief voor leden
TUI, Corendon en Sunweb populairste Nederlandse touroperators
De afgelopen drie jaar boekte 34% van de Nederlanders een reis bij een touroperator. TUI Nederland is favoriet, gevolgd door Corendon en Sunweb.
16/02/25
Exclusief voor leden
Europese luchthavens verwelkomen meer passagiers dan voor de pandemie
In 2024 hebben Europese luchthavens voor het eerst sinds de pandemie meer passagiers verwelkomd dan in 2019. Voor 2025 verwacht ACI EUROPE een verdere groei van 4% in passagiersverkeer, ondanks economische onzekerheden en geopolitieke spanningen.
16/02/25
Exclusief voor leden
DERTOUR Group neemt Hotelplan Group over, HomeToGo verwerft Interhome
Op 12 februari 2025 kondigde DERTOUR Group de overname aan van Hotelplan Group van Migros, met uitzondering van Interhome. Dat onderdeel wordt overgenomen door HomeToGo Group.
16/02/25
Veelbelovende start voor TUI Group in het nieuwe boekjaar 2025
TUI Group heeft een sterke start gemaakt in het eerste kwartaal van het boekjaar 2025. Het onderliggende EBIT groeide voor het tiende kwartaal op rij. TUI CEO Sebastian Ebel benadrukte dat de resultaten laten zien dat TUI op koers ligt voor verdere groei in het volledige jaar.
10/02/25
Amsterdam heeft weer terminal voor Eurostar
Vanaf vandaag hoeven internationale treinreizigers van de Eurostart op de verbinding van Amsterdam n...
06/02/25
Nationale campermarkt
Op zaterdag 5 april vindt de tweede editie van de Nationale Campermarkt plaats bij FlevoNice in Biddinghuizen.
31/01/25
Exclusief voor leden
Reisboekingen in de plus maar grote verschillen tussen bestemmingen
In 2024 is het aantal reisboekingen met 3% gestegen ten opzichte van 2023. . Europa is stabiel als reisbestemming maar op Aziƫ na verliest intercontinentaal reizen. Ook zien we grote beweging tussen de verschillende vakantielanden met forse winnaars maar ook verliezers.
27/01/25
Lifetime Achievement voor Frank Oostdam
Frank Oostdam, voormalig directeur van ANVR, heeft op het Reisgala 2025 de Lifetime Achievement Award gekregen. Volgens de jury bekleedde hij jarenlang een sleutelpositie in de branche.