Bekende merken bieden Spoorwegmuseum succes 2013
Het Spoorwegmuseum ontving het afgelopen jaar 362.000 bezoekers. Het
succes is vooral te danken aan een paar bekende merken en het Winter Station.
In de eerste week van de kerstvakantie passeerden ruim 40.000 bezoekers de
kassa, daarmee blijft Winter Station het drukst bezochte evenement van het
museum. Sinds de heropening van Het Spoorwegmuseum in 2005 hebben ruim 3
miljoen mensen Het Spoorwegmuseum bezocht.
Succesvolle evenementen
De grote publiekstrekkers van Het Spoorwegmuseum blijven de evenementen. In de
ee...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: Spoorwegmuseum, evenementen, succes