Consument legt CO2-uitstoot steeds meer op bordje van ondernemer
Door de verschuiving van offline naar
online aankopen legt de consument in toenemende mate de CO2-uitstoot op het
bordje van het bedrijfsleven. Dit biedt kansen om de milieu-impact van online
winkelen te verminderen. Tot die conclusies komt de expertgroep Ecologie van
Shopping2020, die op maandag 6 januari haar resultaten presenteerde.
Toekomstvisie over shoppen in 2020
De expertgroep Ecologie maakt onderdeel uit van het onderzoeksprogramma
Shopping2020, waaraan zestien brancheorganisaties deelnemen. Shopping2020 h...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Retail
Trefwoorden: retail, winkelen, duurzaamheid, ecologische voetafdruk, onderzoek