Fotomuseum zoekt vrienden
Zaterdagmiddag 4 januari vertrok het Nederlands Fotomuseum
als een van de tachtig deelnemers aan de Scandinavian Road Trip richting de
poolcirkel. Het museum wil met de marketingactie meer vrienden maken.
Het team, bestaand uit Lobke Broos en Mira Matic, rijdt onder winterse
omstandigheden in zeven dagen ruim 7.000 kilometer dwars door het
Scandinavische landschap.Met deze tour wil het museum aandacht vragen
voor de rijkdom van de museumcollectie en de Nederlandse fotografie in het
algemeen. In het verlengde daarvan...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Evenementen, Marketing
Trefwoorden: Fotomuseum, marketing, vrienden