Geplaatst op: 29-01-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bonaire lanceert inspiratie app

Bonaire lanceert inspiratie app
Het Bonaire Toeristenbureau heeft een bijzondere app gelanceerd. Doel is mensen te verleiden een bezoek aan Bonaire te brengen.

De app is bijna briljant in zijn eenvoud. Het is in feite een fotoviewer met prachtige foto's van het eiland. Je kunt alle foto's in willekeurige volgorde bekijken of een thema selecteren. Met de I-button krijg je meer informatie over de locatie van de foto. Foto's kunnen via social media gedeeld worden. De website van het toeristenbureau is met één klik te bereiken. De collectie foto's wordt steeds ververst. "Wegdromen aan de keukentafel", schrijft het toeristenbureau in haar persbericht en dat is precies wat de app doet.
 
Bonaire LookBook is gratis verkrijgbaar in de Apple App Store en de Google Playstore.
Topics:Marketing
Trefwoorden: apps, caribisch nederland, vakanties, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.