KLM ondersteunt free publicity Amsterdam Marketing
Na een
geslaagde samenwerking in 2013, stelt KLM in 2014 onder meer vluchten ter
beschikking aan Amsterdam Marketing om media naar Amsterdam te halen.
Amsterdam Marketing en KLM gaan opnieuw een partnership aan voor het jaar 2014.
De voortzetting van de intensieve samenwerking heeft als doel om de positie van
de bestemming Metropool Amsterdam blijvend te versterken.
Free publicity binnenhalen
Frans van der Avert, algemeen directeur Amsterdam Marketing: "Dankzij deze
bijzondere samenwerking kunnen wij bijvoorbeeld...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: Amsterdam Marketing, KLM, media, free publicity, city marketing