Toerisme Vlaanderen wil Nederlanders met Authentiek Vlaanderen verleiden
'Echt
op z’n Vlaams’ is de opvallende baseline van de nieuwe campagne
van Toerisme Vlaanderen voor de Nederlandse markt. De campagne wil via een
goed doordachte mediamix zoveel mogelijk Nederlanders verleiden om een
vakantie in Vlaanderen door te brengen. Nederland blijft immers met
voorsprong de belangrijkste buitenlandse markt voor Vlaanderen. Met
de campagne ‘Echt op z’n Vlaams’ wil Toerisme Vlaanderen samen met zijn
partners de authenticiteit van Vlaanderen als toeristische bestemming
in de kijk...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Toerisme
Trefwoorden: vlaanderen, inkomend toerisme