Joint promotion Efteling en AH in zuivelschap
De Efteling vind je de komende
tijd in het zuivelschap van supermarktketen Albert Heijn. Het gaat om een
spaaractie.
De Efteling en Albert Heijn voeren al een aantal jaar een samenwerking op het
gebied van sparen voor korting op Efteling-tickets. Om deze samenwerking voor
alle doelgroepen nog interessanter te maken, zijn vanaf 24 maart aanstaande op de
zuivelpakken van Albert Heijn, 16 verschillende Efteling-designs te zien. De
designs zijn een combinatie van attracties en sprookjes en laten de diversiteit
van de W...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Marketing
Trefwoorden: Efteling. AH, joint prmotion, marketing