Geplaatst op: 08-04-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Vechtdal Marketing zoekt praatjesmakers!

Vechtdal Marketing zoekt praatjesmakers!
Het Vechtdal zoekt kinderen die het gezicht willen zijn in een nieuwe video campagne! Deze #VechtdalKids moeten tussen de 4 en 12 jaar oud zijn en gek zijn op buitenspelen. Het gezin met de leukste #VechtdalKids ontvangt een volledig verzorgd weekend in het Vechtdal, waarna de #VechtdalKids voor de camera mogen vertellen wat er zo leuk is aan buitenspelen in het Vechtdal.

"Met deze actie gaan we gericht het buitenspelen in het Vechtdal promoten, en daarvoor willen we juist de eerlijke mening van jonge ervaringsdeskundigen op het gebied van buitenspelen! Iedere ouder die denkt dat zijn of haar kinderen de perfecte #VechtdalKids zijn, kan zich aanmelden.”, aldus Gonneke van Vught van Vechtdal Marketing. De filmpjes worden in de social mediacampagne van het Vechtdal ingezet.

#VechtdalKids
Vechtdal Marketing is op zoek naar #VechtdalKids uit één gezin, die de hoofdrol willen vertolken in enkele korte promotiefilmpjes. Echte praatjesmakers in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar, die niet cameraschuw zijn en gek zijn op buitenspelen! In totaal worden van drie gezinnen filmpjes gemaakt. De winnende gezinnen ontvangen van 9 t/m 11 mei in het Vechtdal een volledig verzorgd weekend, inclusief een koesafari, bushcraft, ravotten in het speelbos en misschien wel een diner in het reuzenrad van Slagharen. Ouders kunnen zich tussen 7 en 21 april aanmelden door een gezinsfoto en een sprankelende motivatie te sturen naar kantoor@vechtdalmarketing.nl

Buitenspelen in het Vechtdal
De actie #VechtdalKids maakt onderdeel uit van de campagne Buitenspelen. Met deze campagne richt Vechtdal Marketing zich specifiek op gezinnen met (jonge) kinderen. "Voor deze doelgroep is het Vechtdal de ideale vakantiebestemming. We hebben een groot aantal familiecampings, waaronder zeven campings die tot de Europese top behoren. Daarnaast biedt de regio volop mogelijkheden om er samen op uit te trekken en leuke dingen te ondernemen”, aldus Gonneke.
Trefwoorden: dagrecreatie, marketing, vechtdal, gelderland

CELTH





||| Nieuws |||

07/02/25
Vanaf 1 april geen emissie meer van boten in grachten Amsterdam
Vanaf 1 april 2025 wordt het centrumgebied een uitstootvrije zone voor recreatievaartuigen, meldt gemeente Amsterdam. Dit betekent dat alleen vaartuigen die varen op elektriciteit, waterstof of spierkracht zijn toegestaan. Je mag geen uitstoot meer produceren.
07/02/25
Brabant gaat met innovatief monitoringssysteem en de Wandelstarter recreatie beter spreiden
Vanaf 2025 wordt in Noord-Brabant een innovatief monitoringssysteem gelanceerd dat de recreatiedrukte in kaart brengt en helpt bij het afstemmen van routes en startlocaties op de behoeften van bezoekers.
05/02/25
Laatste jaar uitvoeringsprogramma BRTN 2020-2025
Dit jaar markeert het laatste jaar van de uitvoering van het Basisrecreatietoervaartnet (BRTN) 2020-2025. Tegelijkertijd wordt er gewerkt aan het opstellen van nieuwe bestuurlijke afspraken voor de periode vanaf 2026, waarin de rol van AI toeneemt.
24/01/25
Perspectieven op internationalisering in Uncover
We zijn verheugd aan te kondigen dat alle artikelen van de nieuwste editie van Uncover, het jaarlijkse, thematische tijdschrift van de Academy for Leisure & Events van de Breda University, nu online beschikbaar zijn in de kennisbank van NRIT.
16/01/25
Gelderland trekt bijna 5 miljoen verblijfgasten in 2024
Stijging van 5,4% van gasten die minstens één macht in Gelderland verbleven. Het dagtoerisme groeide 13% bij attracties.
16/01/25
Apollo Reizen verlengt sponsoring van de NN Marathon Rotterdam
De touroperator Apollo Reizen blijft officieel sponsor van de NN Marathon Rotterdam en gaat op de Marathon Sport Expo in gesprek met de deelnemers.
15/01/25
7 Kamerleden ontvangen Ondernemersagenda Gastvrijheidssector
Op dinsdagmiddag 14 januari hebben diverse branchevertegenwoordigers in het platform Gastvrij Nederland de Ondernemersagenda van de Gastvrijheidssector aangeboden in de Tweede Kamer.
13/01/25
Witte fiets Veluwe aan Zee weer terug
De beeldbepalende witte fiets is weer teruggeplaatst bij Leisurelands locatie Veluwe aan zee. De fie...