Citymarketing: wat werkt wel en wat werkt niet?
Veel gemeenten in ons land investeren in citymarketing in
de hoop daarmee bewoners, bedrijven en
bezoekers aan te trekken. In dit artikel zoeken we aan de hand van theoretische
inzichten en praktische ervaringen naar de succes- en faalfactoren van
citymarketing: wat werkt wel en wat werkt niet? Daarbij maken we gebruik van
inzichten uit de marketing, sociale geografie en bestuurskunde. Citymarketing
gericht op het trekken van bezoekers heeft de meeste kans van slagen, omdat
bewoners en bedrijven veel honkvaster zijn d...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: citymarketing