Booking moet ‘we’ online verduidelijken
De Reclame Code Commissie (RCC) heeft Booking.com in het
gelijk gesteld naar aanleiding van een klacht van de heer Kohnstamm op de
punten dat Booking.com onjuiste mededelingen zou doen over de beschikbaarheid
van hotelkamers via haar website en het aantal personen dat op enig ogenblik op
de website een hotel aan het bekijken is. Beide klachten zijn afgewezen door de
RCC. Maar de commissie geeft aan Booking mee dat het gebruik van ‘we’ aangepast
moet worden in online aanbiedingen.
‘We’ aanpassen?
De RCC beve...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Booking, Kohnstamm, hotelaanbiedingen