Leisure sector groeit maar innovatie moet omhoog
ABN Amro komt vandaag met cijfers uit de reiswereld en
leisure-industrie. Positief: leisure doet het goed. Negatief: imago en transparantie
kunnen beter.
De Nederlandse leisure heeft als geheel in 2013 goed gepresteerd en ook voor
2014 zijn de vooruitzichten gunstig. Dit komt doordat het consumentenvertrouwen
is toegenomen, de verwachtingen voor het besteedbaar inkomen en de consumptie
gunstiger zijn dan een jaar geleden en de effecten van de crisis zullen voor de
gehele sector afnemen.
Luisteren naar de klant
...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Horeca, Leisure, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: leisure, ABN Amro, cijfers, trend, online marketing, crisis