Geplaatst op: 08-05-2014
Auteur: Marc Gerlings

Recreatie & Toerisme 2 2014 is uit

Recreatie & Toerisme 2 2014 is uit
Afgelopen week viel bij de abonnees Recreatie & Toerisme nummer 2 van 2014 in de bus. Alle artikelen van 1 pagina of meer zijn nu ook geplaatst in de www.nritmedia.nl –omgeving.

Dit nummer staat vol met alle veranderingen die het vakgebied ondergaat. David Bodor (Convention Bureau Den Haag) over het succes van zijn bureau. Ze sleepten de internationale award voor beste convention bureau naar Den Haag. Een topprestatie.

Een openhartig gesprek met Cees van der Vlist (Kinderdijk). Een gebiedsvisie maakt energie los voor de plaatsing van een professioneel bezoekerscentrum en betere ruimtelijke kwaliteit voor dit bijzondere UNESCO werelderfgoed.

Hoe maak je een succesvolle marketingcampagne gericht op fietsers. Henk Abels (TBT) legt het helemaal uit.

De Keukenhof zet dit jaar in op thema Nederland. Wim van Meerveld over iconen, marketing en bijzondere acties.

IABR – URBAN BY NATURE 2014 komt er aan. Wat kan de recreatieve sector leren van architecten als het gaat om ontwikkelen van stadslandschappen?

Het Betere Boerenbed kreeg nieuwe eigenaren en die stimuleren internationale groei. Maar ook voor Nederland zien zij kansen.

Cruisen of recreatie op de wal. Cruising Home combineert beide. Een interessante formule die vernieuwing in waterrecreatie stimuleert. Door marktveranderingen is het bedrijf nu de verhuurmogelijkheden aan het verkennen.

5 Kampeertrends voor het luxe segment. Eurocamp, Niels Jansen, weet hoe je daarmee moet omgaan.

Mobiel kijken, zoeken en boeken, stijgt gigantisch. Cijfers uit de markt (+200% groei) en wat klanten doen achter dat scherm.

Gastvrije stad in de 21e eeuw. Chantal Goudriaan en Lisa van Milt wonnen hiermee de Citymarketing Scriptieprijs. Mooi marketingmodel, wat kun je daar als stad of regio mee?

En nog veel meer artikelen (ontwikkeling Natuurvisie, Druk op fietspaden, Is toerisme in transitie, onderzoek tijdelijke leisure, waarom Madurodam meteen 5 characters introduceert, Patrick Polie over loyaliteitswapen ZeelandPas en veranderende hotelverwachtingen ) nieuws en achtergronden verschenen in Recreatie & Toerisme 2, april 2014. Word nu abonnee en met een kleine meerprijs ben je ook lid van www.nritmedia.nl
Trefwoorden: Recreatie & Toerisme, 2014, Recreatie & Toerisme nummer 2

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

29/11/24
Acceleratieprogramma voor innovatie zakelijke evenementen van start
Het Acceleratie Programma van het EU-gefinancierde project ‘BEFuture’ heeft 30.000 euro per project beschikbaar voor Nederlandse innovaties die de technologische en duurzame transitie in de zakelijke evenementen sector ondersteunen.
19/11/24
Leiden Convention Bureau lanceert Leiden Booking Service
Congresdeelnemers kunnen via Leiden Booking Service eenvoudig en zonder verborgen kosten hotelkamers reserveren.
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
15/10/24
Brabanthallen voegt nog meer variatie in ruimtes toe met nieuwe gebieden De Hertog en Bosch Congreszalen
Na een grote verbouwing neemt de evenementenlocatie twee compleet vernieuwde gebieden in gebruik.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
11/10/24
Exclusief voor leden
Zakelijk toerisme veert na pandemie eindelijk terug
De World Travel & Tourism Council (WTTC) verwacht dat zakenreizen dit jaar de pre-pandemieniveaus zullen overtreffen, sneller dan eerder voorspeld, goed voor een record van 1,5 biljoen dollar aan bestedingen.
10/10/24
Friesland versterkt positie als duurzame congresbestemming
Tijdens een netwerkevent presenteerde Friesland Convention Partners hun nieuwe magazine dat Friesland positioneert als dé duurzame congresbestemming.
04/09/24
Exclusief voor leden
Weer drie edities grote techniekbeurs naar Utrecht
Beurscomplex Koninklijke Jaarbeurs en FPT-VIMAG melden dat zij hun samenwerking rondom TechniShow verlengen met minimaal drie nieuwe edities.