Minder ‘heavy shoppers’ in de steden
Winkelen is,
na werken, de belangrijkste reden om een stad in Overijssel te bezoeken.
Tweederde van de niet-stedelingen gaat minimaal één keer per maand één van de
steden bezoeken om er te winkelen. Het aantal ‘heavy shoppers' is afgenomen.
Ten opzichte van 2009 wordt een goed winkelaanbod vaker gemist door zowel
inwoners van steden als niet-stedelingen. De leegstand van winkels is in 2013
in alle vijf Overijsselse steden toegenomen. Dat schrijft de provincie Overijssel
in haar digitale n...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Retail
Trefwoorden: retail, winkelen