VVV Nederland drie jaar hoofdsponsor Uitmarkt
VVV Nederland is van 2014 tot en met 2016 hoofdsponsor van
de Uitmarkt.
Met het sponsoren van de Uitmarkt versterkt VVV Nederland zichtbaarheid en
relevantie van de VVV op het gebied van verspreiding van culturele informatie
en als startpunt voor een dagje uit. Niet alleen tijdens de oriëntatiefase (via
vvv.nl) maar ook wordt het actuele culturele aanbod op locatie ontsloten via de
VVV-app.
De Uitmarkt is traditioneel de landelijke aftrap van het nieuwe culturele
seizoen en het grootste gratis toegankelijke cu...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: cultuur, VVV