Lufthansa 5 sterren aanpak
Lufthansa is 50 jaar aanwezig in Nederland en springlevend. Afgelopen
jaar groeide het aantal passagiers uit de Lage Landen met 8%. Nieuwe producten
en sterke aanwezigheid op social media moeten de positie behouden.
50 jaar geleden startte de eerste Lufthansa verbinding met Nederland, van
Berlijn naar Amsterdam. Het merk staat stevig maar de snelle veranderingen in
de luchtvaartmarkt beïnvloeden ook het merk met de kraanvogel. De groep als
geheel, waaronder ook low cost formule Germanwings valt, gaf voor dit jaar ee...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: Lufthansa, Lufthansa 50 jaar Nederland, 5 sterren