Outdoor campagne Rembrandt huis
Get close to Rembrandt is de outdoor campagne in Amsterdam
van het Rembrandthuis.
'Get Close to Rembrandt / Kom dicht bij Rembrandt', zie uitsnede van de
abriposter bij dit bericht. Hierbij ligt de nadruk op een uitgebreide outdoor
campagne in de binnenstad, waarbij door modefotograaf Maarten Schets geschoten
portretten van een hedendaagse Rembrandt en diens vrouw Saskia blikvangers zijn.
Het museum wil het merk van Het Rembrandthuis nieuwe lading geven
en opnieuw belichten.De campagne van het Rembrandthuis ri...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Cultuur, Dagrecreatie, Leisure, Marketing
Trefwoorden: campagne, outdoor, online, Rembrandt, Rembrandthuis, museummarketing