Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 07-07-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

HEMA en ANWB worden ticketing partner van Jaarbeurs

HEMA en ANWB worden ticketing partner van Jaarbeurs

HEMA en ANWB gaan kaarten verkopen voor alle consumentenevenementen van Jaarbeurs, waaronder de Vakantiebeurs, MOTORbeurs Utrecht, Kampeer en Caravan Jaarbeurs, Bike MOTION Benelux , KreaDoe en Taste of Christmas.

  • Jaarbeurs wil groter publiek bereiken
  • Betere verankering in Utrecht

Daarnaast kunnen consumenten bij alle Albert Heijn winkels in Utrecht deze zomer sparen om tegen gereduceerd tarief (twee kaartjes voor de prijs van één) de Kampeer en Caravan Jaarbeurs en Taste of Christmas te bezoeken.


Toegang tot de consument is essentieel

De Jaarbeurs haakt hier in op twee belangrijke ontwikkelingen in de markt. Dat is enerzijds de toegang tot de consument die steeds belangrijker wordt en die HEMA en ANWB aan de Jaarbeurs kunnen bieden en anderzijds het feit ook grote nationale spelers de lokale markt meer en meer ontdekken en koesteren.


Doelstelling samenwerking

Terwijl voor het overgrote deel van Nederland de vakantie nog moet beginnen is Jaarbeurs al weer hard bezig met de organisatie van consumentenevenementen voor dit najaar en het volgend voorjaar. Business Unit Manager Leisure & Retail Marloes van den Berg van Jaarbeurs: "Ons doel is om elke keer weer onze bezoekers te verrassen, of het nu om vakantiegangers, fietsliefhebbers of motorfanaten gaat. Op onze evenementen staan de beleving en de interactie tussen de deelnemers en bezoekers centraal. Om die reden zijn we in de afgelopen tijd hard bezig geweest met een aanpassing van onze concepten. Door de verkoop van tickets door ANWB en HEMA brengen we onze evenementen onder de aandacht van een nog groter publiek en kunnen we de klanten van HEMA en ANWB een leuke dag uit bezorgen."


Grotere focus op lokale markt

Marloes van den Berg is ook enthousiast over de actie samen met Albert Heijn. "Jaarbeurs is geworteld in het Utrechtse, dus de AH-actie om te sparen voor activiteiten in Utrecht spreekt ons aan. Je kunt sparen voor een breed scala aan vrijetijdsbestedingen. Maar wat is er mooier dan dagje struinen over de Vakantiebeurs of je te laten inspireren voor het kerstdiner op Taste of Christmas?"

Trefwoorden: beurzen, evenementen, kaartverkoop, vakantiebeurs

CELTH



||| Nieuws |||

17/04/25
Exclusief voor leden
Waar ga je naartoe op je eerste date?
Eerste dates brengen altijd onzekerheid met zich mee: het is niet makkelijk om overeenkomsten te vin...
16/04/25
Exclusief voor leden
Kröller-Müller Museum krijgt drie toeristische Michelin sterren
Het Kröller-Müller Museum is heel blij met de toegekende maximale drie toeristische sterren van Michelin voor 2025. Het museum is de reis waard om er naartoe te gaan.
16/04/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent avontuurlijk Rivierenland voor jonge ontdekkers
Madurodam heeft zijn nieuwste themagebied geopend: Rivierenland. Dit avontuurlijke speelparadijs, geïnspireerd door het typisch Nederlandse rivierenlandschap, biedt kinderen volop mogelijkheden om te klauteren, klimmen, spetteren en ontdekken. Later dit jaar volgt nog een dark-ride.
16/04/25
Jaarbeurs blikt terug op succesvol 2024 en zet koers naar duurzame toekomst
Koninklijke Jaarbeurs heeft haar geïntegreerd jaarverslag 'Samen duurzaam verder' gepubliceerd, waarin de resultaten van 2024 en de strategie voor de toekomst centraal staan.
16/04/25
Mijlpaal: 800 Green Key’s in Nederland
Restaurant De Dikke van Dale in Leeuwarden heeft als 800e bedrijf in Nederland het prestigieuze Green Key certificaat behaald. De feestelijke uitreiking vond maandag plaats in aanwezigheid van wethouder Abel Reitsma van de gemeente Leeuwarden en Erik van Dijk, National Operator van Green Key Nederland.
16/04/25
Exclusief voor leden
Sterke groei vakantieboekingen via online platforms in Nederland
Het boeken van vakanties via online platforms is in Nederland sterk in opkomst. Afgelopen jaar steeg het aantal Nederlanders dat een vakantie via zo'n platform boekte met maar liefst 18%. Dit blijkt uit de recente Nationale Benchmark Vakantieplatformen van Multiscope, waarbij ruim 5.200 Nederlanders werden ondervraagd.
16/04/25
Exclusief voor leden
TopParken realiseert tien appartementen in centrumgebouw Lage Vuursche
TopParken biedt op haar Utrechtse vakantiepark Résidence Lage Vuursche vanaf het aanstaande Paasweekend 10 luxe vakantieappartementen aan. De appartementen zijn geschikt voor maximaal vier personen en bevinden zich in het nieuwe centrumgebouw, waar ook het nieuwe restaurant en wellnesscentrum te vinden zijn.
16/04/25
Exclusief voor leden
Succesvol 2024 voor de Efteling: Omzet boven de 300 miljoen en tevreden gasten
Attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel heeft opnieuw een succesvol jaar achter de rug. In 2024 bezochten 5,6 miljoen mensen het park, wat resulteerde in een netto omzet van meer dan 300 miljoen euro en een netto bedrijfsresultaat van 36,8 miljoen euro.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
20/05/25
20/05/25 t/m 20-05-25: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...