Geplaatst op: 07-07-2014
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

HEMA en ANWB worden ticketing partner van Jaarbeurs

HEMA en ANWB worden ticketing partner van Jaarbeurs

HEMA en ANWB gaan kaarten verkopen voor alle consumentenevenementen van Jaarbeurs, waaronder de Vakantiebeurs, MOTORbeurs Utrecht, Kampeer en Caravan Jaarbeurs, Bike MOTION Benelux , KreaDoe en Taste of Christmas.

  • Jaarbeurs wil groter publiek bereiken
  • Betere verankering in Utrecht

Daarnaast kunnen consumenten bij alle Albert Heijn winkels in Utrecht deze zomer sparen om tegen gereduceerd tarief (twee kaartjes voor de prijs van één) de Kampeer en Caravan Jaarbeurs en Taste of Christmas te bezoeken.


Toegang tot de consument is essentieel

De Jaarbeurs haakt hier in op twee belangrijke ontwikkelingen in de markt. Dat is enerzijds de toegang tot de consument die steeds belangrijker wordt en die HEMA en ANWB aan de Jaarbeurs kunnen bieden en anderzijds het feit ook grote nationale spelers de lokale markt meer en meer ontdekken en koesteren.


Doelstelling samenwerking

Terwijl voor het overgrote deel van Nederland de vakantie nog moet beginnen is Jaarbeurs al weer hard bezig met de organisatie van consumentenevenementen voor dit najaar en het volgend voorjaar. Business Unit Manager Leisure & Retail Marloes van den Berg van Jaarbeurs: "Ons doel is om elke keer weer onze bezoekers te verrassen, of het nu om vakantiegangers, fietsliefhebbers of motorfanaten gaat. Op onze evenementen staan de beleving en de interactie tussen de deelnemers en bezoekers centraal. Om die reden zijn we in de afgelopen tijd hard bezig geweest met een aanpassing van onze concepten. Door de verkoop van tickets door ANWB en HEMA brengen we onze evenementen onder de aandacht van een nog groter publiek en kunnen we de klanten van HEMA en ANWB een leuke dag uit bezorgen."


Grotere focus op lokale markt

Marloes van den Berg is ook enthousiast over de actie samen met Albert Heijn. "Jaarbeurs is geworteld in het Utrechtse, dus de AH-actie om te sparen voor activiteiten in Utrecht spreekt ons aan. Je kunt sparen voor een breed scala aan vrijetijdsbestedingen. Maar wat is er mooier dan dagje struinen over de Vakantiebeurs of je te laten inspireren voor het kerstdiner op Taste of Christmas?"

Trefwoorden: beurzen, evenementen, kaartverkoop, vakantiebeurs

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.