Duits werelderfgoed bundelt marketing
De kracht van UNESCO werelderfgoed
In Duitsland is dit jaar de marketing van werelderfgoed een
niveau opgehoogd. Met routes en de inzet van de nationale toeristische
marketingorganisatie krijgen de locaties een historisch sterke boost.
Het Duits Verkeersbureau presenteerde in maart het nationale
thema werelderfgoed aan de Nederlandse pers. Duitsland telt 38 UNESCO
werelderfgoederen. Het jongste is het Bergpark Wilhelmhöhe in Kassel, het
oudste de dom van Aken. Ook in Duitsland verkopen de citytrips goed, logisch
dat de marketing inspeelt...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Leisure, Onderzoek, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: werelderfgoed. Duitsland, herbestemming erfgoed, marketing