KLM biedt op LinkedIn meer service
Vanaf
vandaag biedt KLM 24/7-service via LinkedIn. Klanten kunnen via LinkedIn bij
KLM terecht met algemene en vlucht gerelateerde vragen.
Onderwerpen zoals stoelreserveringen, het omboeken van een ticket of het
vervoer van extra bagage komen aan bod. KLM is de eerste airline ter wereld die
via dit zakelijke sociale netwerk klantenservice aanbiedt. KLM was al actief
aanwezig op LinkedIn maar biedt vanaf vandaag meer service op dit kanaal.
Zakenmensen aanspreken
Martijn van der Zee, Senior Vice President E-Commerc...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: KLM, social media, Linkedin, strategie, marketing