Meisjes gaan shoppen jongens in de achtbaan
Amsterdam is deze zomer de populairste Tienertoerbestemming.
Marktonderzoek toont de rijke verschillen aan in de jongerendoelgroep.
De helft van de jongeren wil een dagje naar de hoofdstad, zo blijkt uit
onderzoek uitgevoerd onder meer dan 500 jongeren, in opdracht van NS. Op de
tweede plaats staat Maastricht en op de derde plaats staat Utrecht.
Favoriete pretpark Walibi
Ongeveer 18.000 jongeren gaan in de zomer op Tienertoer. De meeste meisjes gaan
om te shoppen. Daarnaast zijn het strand en attractieparken popul...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Cultuur, Leisure, Onderzoek, Reis & vervoer
Trefwoorden: Tienertoer, NS, marketing, Walibi, Amsterdam, Artis