Verkoelend museum
Bij
ieder verkocht Bonnefanten museumticket aan een kind, krijgt deze een heerlijk
waterijsje in de vorm van de kenmerkende toren van het museum.
De actie hoort bij de promotie van de kinderactiviteiten deze zomer. Daar hoort
bij het beklimmen van de koepeltoren. Deze is niet altijd toegankelijk. Met
allerlei museummaterialen worden kinderen even straatartiest voor een korte
tijd. En kinderen kunnen meedoen aan een workshop waarin ze leren om van gewone
spullen een kunstwerk te maken....
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie
Trefwoorden: Bonnefanten, Maastricht, marketing