Strategie: Shoestring zet in op individuele reiziger
Eind vorig jaar kwam reisorganisatie Shoestring met een
nieuwe website. Dat was de aanloop naar de lancering van een nieuw online
product: Shoestring individuele rondreizen.
Op een simpele manier wordt reizigers de mogelijkheid geboden hun rondreis naar
eigen wens samen te stellen waarbij ze rechtstreeks contact hebben met de
lokale specialist.
Trend: zelfstandige
reiziger
Hiermee speelt Shoestring in op de trend dat de reiziger steeds zelfstandiger
wordt en zijn eigen keuzes wil maken als het gaat om een verre...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Duurzaam toerisme, Marketing, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: Shoestring, trend reizen, individuele reiziger, touroperator